torsdag 8 december 2011

lurendrejeri

Skämtade bara lite, har inte färgat håret. Har fortfarande kvar mitt blonda hår. Kanske lite sen att berätta det men har inte orkat uppdatera någonting eftersom jag inte haft någon dator. Men eftersom nästan ingen läser min blogg så är det nog ganska lugnt. Kan ju börja med att jag mår skit. Hela skoldagen har varit som ett helvete. Mitt huvud är som en tickande bomb som bara väntar på att vilken sekund som hellst ska sprängas. Vet inte om det är feber som drabbat mig? Hoppade iaf över idrotten, kände att jag inte riktigt skulle palla av den. Det blir ingen träning för mig idag heller. Eftersom huvudvärkstablett inte hjälper mitt huvud så är det nog ingen bra idé att träna, det är nog bättre att vila. Kanske fått en släng av migrän? puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar