fredag 23 december 2011

ge aldrig upp utan en kamp

ja det här gick ju inte lika bra som jag hade tänkt med bloggen. aja. Sovit bort hela dagen iallafall. Kom hem vid 14 och sov ända till klockan 20. Men nu är det jullov iallafall så slipper tänka på att jag måste kunna sova för att jag ska upp till skolan imorgon. sköönt, detta har jag längtat efter ända sedan höstlovet tog slut. Hade en avslutningsfest för alla kopparlundare i tisdags på kvällen efter julavslutningen. Det va en helt okej kväll. Jag, johanna och linn förfestade litegranna hemma hos mig innan vi drog till festen, fast väldigt många hade redan dragit innan vi kom dit. Men det var trevligt och en hel del dans! bjuder på några bilder jag snott av johanna och linn från i tisdags. puss.

image description


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar