söndag 18 december 2011

börjar om på ny kula

okeeej nu känner jag att det verkligen var ett tag sen jag uppdaterade någonting! Vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen, kanske lägga ner den? Känner att det här med att blogga kanske inte riktigt är min grej. Men vi får se. Kan ju bloggen en till chans. Anledningen till att jag inte uppdaterat så mycket är mest för att jag aldrig sitter vid datorn längre. Jag har blivit så pass lat att jag inte ens orkat trycka på power knappen på datorn. illa illa. Men ska ge detta en till chans, annars tar jag bort skiten. Kan ju bjuda på några snygga bilder från i fredags. jag, johanna och michis var på inflyttningsfest på malmaberg. Trevlig kväll var det. puss.





1 kommentar:

  1. nej du får inte ta bort bloggen !!!!!

    snygg bild på mig och dennis hahaha...

    SvaraRadera