söndag 25 december 2011

en bra början...

Kan någon bara komma och hjälpa mig eller någonting? snälla klarar inte av det här längre. Antar att det är ganska tröttsamt att läsa om hur sjuk jag är i varje inlägg. Men vad ska jag säga? Finns ingenting annat att skriva om. Det enda jag gör om dagarna är att ligga inne och sjuka mig. Blev en väldigt bra början på jullovet för min del, suttit inne varje kväll för att ta det lugnt. Är det inte på loven man ska umgås med sina vänner och ha kul? nej inte för caroline för hon ska bli sjuk och sitta inne helt ensam. Aja ska sluta tycka synd om mig själv. Kan berätta att jag övningskörde för första gången idag, gick faktiskt helt okej enligt mig själv. Körde dessutom på E18 på väg till Dingtuna. Det va riktigt skoj! puss.

vill bara till värmen nu!

1 kommentar: