söndag 6 november 2011

when im down, can you pick me up?

Nu är jag på ett sånt där humör att allting bara är skit för tillfället. Sista dagen på lovet och nu när projektarbetet är slut så börjar helvetet med alla prov och inlämningar igen. Har två prov den här veckan, inte pluggat till något av dom. Fattar ingenting! Har två matte prov nu efter lovet, bara för att jag är så kass i matte att jag inte ens klarade matte A, så måste jag göra om hela kursen samtidigt som jag pluggar matte B, är dom helt dumma i huvudet? och dom va tvugna att lägga både matte A och matte B proven samtidigt?! Fattar ingenting av något av dom. Tyska projektet ska vara klar skrivet imorgon.. och jag kan inte tyska! Får ångest av att bara tänka på skolan, funderar nästan på att hoppa av hela skiten! Är bara så sjukt arg på allting just nu, skriver när jag lugnat ner mig istället. tjarå!

1 kommentar:

  1. samma tanke slog mig, att bara hoppa av och skita i allt !

    SvaraRadera