torsdag 10 november 2011

tidsoptimist, here I am

När jag kom hem från skolan så gjorde jag nog allting som jag absolut inte skulle göra. Hade bestämt mig för att skita i träning och åka hem och plugga istället eftersom jag har matte prov imorgon, en rapport som ska in och tyska. Men istället så började jag göra massa andra saker som inte har någonting alls med pluggning att göra, som att kolla på tv, fixa håret, gå till pizzerian och köpa mat, kolla lite mer på tv, setat vid datorn. Dessutom tog jag lite tid för att sminka mig haha, jag är ju helt enkelt störd. Men jag brukar göra det när jag har tråkigt. Tycker om att sminka , skulle verkligen vilja bli stylist efter jag gått ut skolan. Har iaf börjat med tyskan nu såhär klockan 11 på kvällen och matten har jag inte ens kollat på. Förbereder mig på ett fetttttttt ig! Vill bara att dagen imorgon ska vara över så det kan bli kväll, för då blir det maskerad parteeeyy, taggad! Fortfarande osäker på vad jag ska vara, men är nästan hundra. You will se later! pusssss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar