torsdag 3 november 2011

torsdag

Igår tog jag bussen till tidö och träffade elin,amanda,anna och hanna. Hade en mysig tjejkväll men god mat. Badade jacuzzi och bastade så hade det väldigt mysigt samtidigt som det blev en hel del prat. Vi gick och la oss vid 4 tiden, men jag somnade inte förens halv nio imorse. Vet inte varför jag har svårt att sova borta. Tog 11 bussen hem idag och så åkte jag och mamma och solade. Somnade på engång när jag la mig i solsängen. Somnar alltid när jag solar. Fast har nästan bränt sönder mitt ansikte. När vi kom hem så gick jag och la mig och sov i fyra timmar, trött tjej.. dagen är väll så gott som förstörd. Har ingenting att hitta på så blir att sitta hemma hela kvällen. Imorgon ska jag iaf träffa saknade michis. Känns som det var evigheter sen jag träffade henne, känns som vi har en hel del att prata om. pusshej.


1 kommentar:

  1. wii nu kan jag kommentera :D !

    jag har massor att babbla om , saknar dig massor !
    puss

    SvaraRadera