lördag 17 september 2011

nycklar saknas

Någon som har funnit mina borttappade nycklar? Det är två nycklar på knippan, en ganska stor och en lite mindre. På brickan står det "Caroline". Har någon funnit mina älskade nycklar så hör gärna av er till mig. Tappades bort mellan fredagen den 16 september 19.00 till lördagen 17 september 01.30. Tack på förhand.

okej lite driver jag faktiskt, glöm annonsen! Men nycklarna är faktiskt borttappade. Måste varit när jag cyklade hem från centralen. Så klantig. På nyckelknippan hängde min hemma nyckel så var tvungen att ringa min bror så han kunde låsa upp porten åt mig, och sen var det min skåpnyckel som jag förmodligen måste betala hundra kronor för om jag inte hittar nycklarna. Cyklade såklart tillbaka en bit på vägen för att försöka hitta nycklarna men hittade ingenting. Men jag är ju lika klantig som vanligt! Höll på att frysa ihjäl där ute. Är nog dags att sussa nu, äter vidriga chips som jag inte kan sluta äta. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar