söndag 25 september 2011

Gissa vem som inte kommer kunna sova inatt?

Vaknade precis! klockan är 18 på kvällen och jag vaknade nu. Har sovit bort exakt hela dagen. Va med michis och johanna hemma hos mig igår kväll. Vi chillade väll mest, beställde hem pizza och kollade på tv. Vid elva tiden drog vi ner till stan och åt donken också haha. Träffade lite gött folk och sen åkte johanna hem med nattbussen. Jag och michis drog då hem till mig igen och kollade på film, men efter filmen var vi inte ett dugg trötta och nästa gång vi kollade på klockan så var den ungefär 08 på morgonen! Så vi sov inte en blund på hela natten, hade väldigt roligt, skrattade en hel del och tiden gick väldigt fort. Så roligt man kan ha framför en dator. Michis åkte hem vid halv elva imorse så då gick jag och la mig, och vaknade nu.
puss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar