måndag 17 oktober 2011

Den som skrattar bäst är inte den som skrattar sist, utan den som skrattar sist är den som fattar minst.

Hej bloggen! Kom precis hem från skolan, cyklade hem för att jag inte mådde speciellt bra. När jag vaknade imorse så hade jag så ont i magen och ville nästan bara kräkas. Så sjukanmälde mig från tyskan, men jag tänkte att jag inte kunde vara borta från vårat On Stage projekt eftersom min grupp skulle filma idag. Så jag cyklade till skolan vid tolv men när jag kommer dit så är kläderna som jag ska använda borta så vi kunde inte filma idag. Kändes inte alls värt, kunde stannat hemma i sängen hela dagen istället. Så cyklade hemåt på engång. Nu ska jag bara ta det lugnt, blir ingen träning heller för min del idag. Ska göra iordning té och lägga mig och mysa framför en film. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar