söndag 23 oktober 2011

60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år
2. Vem var den sista du träffade? hela min familj
3. Hur lång är du? 161, kan hända att jag dessutom växt någon cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Paul, trodde faktiskt den skulle va bättre.
5. Vem ringde du senast? mamma tror jag
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? exakt :D<33 - michisallrabästa<3
7. Var är dagens planer? bara ta det lugnt, reparera sig från helgen.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa, men om det är någonting speciellt så tycker jag det är bättre att ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? för en minut sen typ
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du idag? halv ett
13. Har du någon gång hittat en katt? klart, ser ju katter vart man än går.
14. Vilken är din favoritplats? vart som helst där det är sol
15. Vilken plats föredrar du minst? utomhus när det är vinter
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? typ usa, bort från sverige iaf
17. Vad skrämde dig som barn? voldemort
18. Vem fick dig att skratta senast? skrattar åt väldigt mycket. Skrattar åt frågan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? och vad är det?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? stor t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
23. Hur många landskap har du bott i? ett.. västmanland tror jag
24. Har du någon gång spytt på fyllan? påminn mig inte
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? tycker inte om att vara ensam iaf, blir väldigt rastlös då.
27. Vilken är din favoritglass? tycker inte så mkt om glass.. men såfall B&J strawberry cheesecake
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta hemifrån
29. Tycker du om Kinamat? LOVE IT
30. Tycker du om kaffe? fy nej
31. Vad dricker du till frukost? juice
32. Sover du på någon särskild sida? båda sidorna eller på mage
33. Kan du spela poker? Tycker inte om att spela kort
34. Tycker du om att mysa? det är mysigt att mysa
35. Är du en beroendemänniska? matberoende
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej
37. Vill du ha barn? just nu känner jag att jag aldrig skulle vilja ha barn, men det ändras väll. Även fast jag tycker om barn.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, en del tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? helst skulle det ju vara nödvändiga saker, men tyvärr så blir det alltid mat.
42. Äger du dyra smycken? nja,, billigt är bäst
43. Har du någon gång testat narkotika? nope
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? chips
45. Vem är den roligaste människan du känner? alla mina vänner, dom får min alltid att bli glad<3
46. Välj ett ärr på din kropp? ehh, på armen? brännmärke, ingen emo heller.
47. Vad har du för ringsignal? everyday
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
49. Flirtar du mycket? nej kan jag nog inte säga
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma i mitt gamla hus
51. Kan du byta olja på bilen? verkligen inte
52. Har du fått fortkörningsböter? nej svårt utan körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? typ frankenstein ´på engelskan tror jag, tycker inte om att läsa.
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? kan väll hända om jag är på glatt humör
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? lyssnar inte på radio, kör min egen musik smak.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? måste väll vart någonting jag skrev i skolan
59. När var du i kyrkan senast? typ i 6an?
60. Vilka personer utmanar du? alla som orkat läsa ner hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar